11/5-2012

Hej!
Sista fredagen i Melbourne..

Nu har jag inte många dagar kvar i Melbourne för den här gången. Ska ta vara på de sista dagarna så mkt som möjligt. I morgon är det lördag och ska nog åka in till stan en sväng en sista gång och bara ha liten egentid. Är i en period nu där jag inte känner igen mig själv då jag i vanliga fall vet vad jag vill och tvekar inte. Nu känns det som om jag är osäker på allt och är inte alls mig själv. Vet inte om jag är glad eller mest rädd för att åka hem och möta verkligheten, aldrig känt så.

Känner inte alls igen mig själv längre!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Välkommen hem till oss!!! Det kommer att bli bra och vi ska ta hand om dej! Bamsekramar M<3

2012-05-12 @ 15:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0