13/5-2012

God kväll!
Sitter i min säng nu och ska strax sova! I dag är det morsdag här i Australien så vid 06:55 kom Axel glatt in på mitt rum och frågade om jag var vaken. Det var bara att stiga upp och sätta in linser och hjälpa till och förbereda frukost på sängen för Kikki. Fixade även mina paket för hann inte göra det på kvällen! Jag är väldigt glad att morsdag inte är i Sverige idag för vill inte missa att fira min underbara mamma♥
Vid 10:30 så kom Pauls bror,David,och Pauls mamma Alleyne. Vå åt en riktigt god lunch med en liten soppa till förrätt, kyckling till varmrätt och äppelpaj till efterrätt. Lagom mätt efter en god lunch! Vid 14:30 så följde jag med Kikki till Albert Park för hon skulle på massage. Jag vandrade runt i olika små butiker i 1,5 och besökte även ett fik och drack en varmchoklad och skulle ätit en chokladboll, men glömde fråga om den innehöll nötter, vilket den gjorde så den fick fint liga kvar på fatet!
När kikki var färdig så gick vi runt i avenue bookstore och kollade på böcker i en halv timme. Men redan nu innan jag packat väskan så gissar jag på övervikt så blev inga böcker för mig!
I kväll har vi inte gjort så mkt. Målat mina naglar så nu är dom väldigt shiny och fina!
Nu ska jag hoppa i säng för i morgon är det måndag och dags för praktik! Ska nog vara med VM en sista gång!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0