14/5-2012

God kväll!
Hoppas allt är bra med er?!
Här är det bra! Har haft ännu en bra och varierande dag på kontoret! Började men att svara på några "uppgifter" som jag har fått av Kikki som handlar om drömmar i livet och hur jag vill att mitt liv ska se ut. Och även svarat på några frågor om hur jag tycker man ska göra när man söker jobb och precis börjat på ett nytt jobb. Eftersom det är måndag så har jag även varit med Kylie och VM teamet. Har laddat upp massa grejer på intranetet och även skickat iväg massa kuvert (ett till varje affär=ca 82 st) med skyltar och beskrivning av kikki.K väskorna.
Har även varit med på 2 st arbetsintervjuer. Riktigt roligt at se hur olika personer är och roligt att få se hur intervjuer ser ut och vad de är ute efter. Vad som är bra och vad som är mindre bra.
Sen blev det lunch och på eftermiddagen så fortsatte jag att hjälpa Kylie och göra färdigt grejer och sen vid 17 så vandrade jag hem.
Mötte världens bästa syster som har varit i Perth i helgen så har inte träffat henne. Satt och pratade med henne i 30 min vilket var mysigt!
Just nu sitter jag och skriver Thank You card till dom jag spenderat tid med de senaste veckorna på kontoret!
Snart blir det sängen och ladda inför sista praktikdagen innan jag flyger hemåt!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0