3/5-2012

Hej!

I dag var det upp gansa tidigt då jag befann mig på kontoret kl 8. Vid 08:30 körde jag och Kat till kikki.Ks enorma lager! I dag har vi packat alla grejer till de nya skyltfönsterna, Forest Friends. Vi packade från 9-15 och sen körde vi tillbaka till konoret och gjorde lite småjobb som dom hade!

Vid 16 gick jag hem och va lite med Tiffany och Emelie. Men sen drog jag på min träningskläderna och gick ut och rörde på mig! Riktigt skönt!

När jag kom hem så åt jag, Emelie,Julia och Axel thaimat och resten av kvällen spenderades i soffan!

Hoppas allt är bra med er!

 

Ena delen av kikki.K lagret

Andra delen!

Hittade min och tiffi i en create bok! <3

Axel och lilla tiffi badade ihop på kvällen! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0