4/5-2012

Hej allihopa!

Äntligen fredag, tiden går så sjukt fort! I dag har jag varit med Kelley, fotografen. Vi har gjort några små fotograferingar på tex kalendrar mm. Sen började vi sätta upp en ids kraft area som vi ska fotografera på måndag morgon! Efter den fotograferingen ska vi ta kort på Forest friends party som vi har gjort massa roliga grejer med! Kommer kort på måndag! Ska få låna Paul kamera så jag också kan ta kort på måndag!

Innan lunch så gick vi runt i lite affärer och köpte lite grejer vi ska använda för fotograferingen. Vi köpte penslar, målarfärger, konservburkar mm.

Vid lunch så åkte jag hem en snabbis för Tiffany sov och kikki skulle köra axel till Montessori så jag var hemma en snabbis och vaktade Tiffi och passade på att äta lunch. Sen promenerade jag tillbaks till kontoret och var där några timmar till med Kelley och förberedde!

Sen promenerade jag hem och efter ha gått 6 km under dagen så hoppade jag träningen och kollade 4 avsnitt på solsidan med Kikki! Roligt!

Kram

Gjorde om konservburkarna till fina penhållare.

Kids kraft area!

Lille söta Tiffi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0