5/5-2012

Hej!
Hoppas allt är bra med er? Här är allt bra, skönt med helg! Dock ringde klockan 07:30 i morse och jag hoppade i träningskläderna och gav mig ut och tränade! Använde min app och sprang ner till träningsstationen och gjorde lite övningar där! Sen sprang jag hem igen och tog och skön dusch och åt frukost!
Vid 10:15 åkte vi hemifrån och hämtade upp Jennifer och Hanna och åkte till Svenskaskolan. Axel och Hanna går där på lördagar från 11-13:30. Under tiden satt jag,kikki och Jennifer och läste tidningar och fikade!
När vi kom hem så åt vi lunch och satte oss i bilen igen och åkte till en marknad! Där var hoppborgar,karuseller, musik, massa små tält där de sålde mat och leksaker. Axel och Hanna va inne i hoppborgar, fikade, köpte såpbubbelmaskin, fick ansiktsmålning mm. Alla va goa och glada!
Vid 17 gick jag hemåt med en trött Axel på ryggen och det blev en lugn lördagskväll! I morgon blir det också en lugn dag. Ska nog förhoppningsvis åka in till stan och byta mina byxor och se om jag hittar ngt annat fint!
Kram Kram
Axel i hoppborgen!
Hanna i hoppborgen!
Lille Tiffi va med och underhöll oss!
Lille söta Jonas och Andrew träffade vi även!
Fina ansiktsmålningar!
Söta Jonas!

Kommentarer
Postat av: E

tiffany är ju så jävla sööööt.



tack för promenadsällskapet (:

2012-05-06 @ 14:13:54
URL: http://eemeliec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0