6/6-2012

God Kväll!

Sitter i min sköna säng och ska strax hoppa i sängen! Ska bli skönt att sova då jag är väldigt trött! Har haft en lugn och skön dag! Satte klockan på 07:30. Varför vet jag inte men tycker om att gå upp i tid och ta vara på dagen! Låg i sängen och kollade på datorn ett tag och sen blev det frukost! Vid 10 så åkte jag, Kikki och Tiffany in till stan! Jag bytade mina nya jeans till en storlek mindre! All träning har gett resultat vilket är roligt! Hittade även världens skönaste dunväst på Zara som fick följa med hem!

När vi kom hem så åt vi lie lunch och nu i eftermiddag så har jag plockat i ordning på mitt rum och min toa. Haft grejer överallt men nu är det rent och fint! Har även hunnit tvätta mina jeans och jeans shorts så nu är dom rena

Vid 16:12 så lämnade jag huset i mina fina träningskläder och mötte Emelie! Dock var hon lite sen så hann göra sit ups, plankan och armhävningar! Så gick vi en kort mysig promenad och sen sprang jag hem igen. 4,6 km sprang jag vilket jag är nöjd med! Hårdträning för fullt nu inför sommaren!

När jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen åt vi kvällsmat, indiskt blev det i kväll!

Har kollat på ett avsnitt av MasterChef och nu ska jag sova! Hörs i mon!

Min nya fina väst (mkt finare i verkligheten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0