8/5-2012

Hej!
Eftersom det är tisdag i dag så började jag med designmöte! De kommande kollektionerna är så fina! Ska bli så roligt att få se dom sen i butikerna!
Vid 10:15 så började jag hjälpa Kelley och vi gjorde färdigt det mesta inför morgondagens fotografering. Ändrade det sista som skulle ändras, fixade små fina detaljer! Gjorde även fler partyhattar, slog in paket,  Mitt i allt var jag även med när Kikki hade möte med Majella(hennes assistent).
Blev ingen träning i dag då jag fortfarande är förkyld! Näsan rinner och halsen gör lite ont! Men tuggar halstabletter i mellan åt så hoppas bli frisk snart!
I morgon är det som sagt fotograferingen! Ska få låna Pauls som är väldigt bra så ska också få ta lite kort! :)
Gjorde fler partyhattar!
Mina fina paket jag slog in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0